Camilla Persson

17 maj

Publicerad 2013-05-17 08:43:43 i Vardag

Godmorgon!
Kollade nyss på klockan och insåg att den bara var halv 9. Jag brukar inte börja med att plugga fören då, så hade lite tid över till att göra vad jag vill. Jag måste alltid ha ett schema för att plugga, annars går det åt skogen. Idag ska jag plugga lite handelsrätt, inte min starka sida då jag är dålig på komma på saker själv och motivera varför det är så här, jag vill gärna ha svaret på en gång och sen lära mig det utan till. 
 
Hoppas denna dag blir lika fin som igår, har redan fått min första lilla färg(då menar jag verkligen en liten nyans brunare)! 
 
Och hockey matchen igår var sjukt svettig, gahs vad nervös man blir, men nu är dom vidare och nervösare kommer det bli! 
 
 
Jag och Andreas bror på Öland förra sommaren, älskar verkligen bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela