Camilla Persson

22 Januari

Publicerad 2014-01-22 15:49:25 i Vardag

Hej, tänkte slänga in ett inlägg.
Det här med blogg går inte så bra för mig. Men skriver när jag har tid och lust!
 
Helgen som var jobbade jag på lördagen på Smycka, alltid lika roligt. Kul att ha hittat ett jobb som man trivs med. Sen på kvällen möte jag upp några vänner och vi skulle ha en seriös vin-kväll. Den slutade inte riktigt så seriöst, men någon gång ska man väl ha spontana fest kvällar som spårar också.
Nu är jag tillbaka i borlänge, men två nya kurser och ser verkligen fram emot dessa. Jag fick även reda på ett resultat på en liten tenta idag som jag själv blev väldigt förvånad över, satte ett VG på den. Väldigt stolt och glad! Kanske man har lite koll endå. 
 
Till helgen kommer tjejerna upp på fest och jag längtar jätte mycket efter dom. Snart börjar jag mitt andra jobb på Dalarnas, även där trivs jag himla bra. Så skönt att man trivs på alla dessa ställen. 
 
Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela