Camilla Persson

10 Januari

Publicerad 2014-01-10 20:11:21 i Vardag

Nu när jag sitter och pluggar, så kan jag passa på att skriva ett blogg inlägg och uppdatera er lite om hur läget är.
 
Julafton är som vanligt en av det bästa dagar på året, umgås med familjen och släkten. Nyår blev också lyckat, lofsdalen levererade och en vecka med alkhol och skratt. 
Nu är skolan igång på allvar, två tentor nästa vecka. Och jag panik pluggar som bara den, har inte alls koll på det här. Men snart 10 timmar plugg idag, det ger jag mig en klapp på axeln till. Vi blev även klara med grupp arbetet i onsdags, så skönt! Så nästa helg då blir det fest med mina tjejer som kommer till bålis. 
Nu tänker jag krya ner i sängen och kolla på en bra film. Det saknas bara chips och dipp så hade jag varit nöjd.
 
Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela