Camilla Persson

19 November

Publicerad 2013-11-19 21:07:40 i Vardag

Hej!
Jag kan börja med att säga så här, jag har ju börjat med att finna det perfekta lakanet. Köpte ett på hemtex för 129 kr. När jag kom hem började jag läsa reccenstioner och insåg rätt fort att det kanske inte var bästa köpet. Jag kommer säkerligen få leta vidare efter det "perfekta lankanet" som inte kostar 900 kr. 
 
Sen då, jag känner inge vidare med mig själv. Mycket har hänt och jag är väldigt förvirrad och vet inte vad jag tänker. Jobbet går bra men jag har så mycket att jobba med mig själv där, jobbet tar ibland kanske mina sämsta sidor. Den som jämför mig själv med andra, och den sidan som säger att jag är inte duktig på något. Detta har jag jobbat med väldigt mycket sen jag var yngre och kommer troligtvis få fortsätta berarbeta bort dessa tankar. Som sagt väldigt mycket som händer i mitt huvud, men det är verkligen jätte bra att jag får gå igenom dom här sitvationerna nu. Lär mig så otroligt mycket även om det är tufft
Och ordet kämpa och tappa inte hoppet om att bli lika bra som alla andra pågår jämt i mitt huvud. 
 
 
Jag vill till något som får mig att må 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Melissa

Publicerad 2013-11-20 21:09:26

Sträva aldrig efter att bli lika duktig som alla andra, sträva efter att bli ditt bästa jag, utan att jämföra dig med andra. Då kommer du att börja må bättre. Lättare sagt än gjort, jag är ju likadan själv. Hoppas du mår bättre snart, skulle vara roligt att ta en fika och ta igen lite tid någon gång! Kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela