Camilla Persson

17 November

Publicerad 2013-11-17 11:46:33 i Vardag

Hello bloggen!
Är kvar i bolänge denna helg och det har varit skönt att bara varit med mig själv. I fredags hade jag både besök av Klara och min släkt. Väldigt trevligt även om jag inte var i bästa tillstånden när Klara var här! 
Idag vet jag inte vad som händer, kommer nog ta det lugnt, försöka plugga lite och städa undan lite. 
 
Är sjukt shopping sugen, vill ha massa till lägenheten men även saker till mig själv. Men det är bara 10 dagar kvar till lön och studiebidraget! Då blir det massa shopping, även julklappar ska inhandlas. Jag har redan tjuv startat julen med att sätta upp adventsljusstjärnan! Men den sitter inte riktigt bra än, men kanske tänder den ikväll. Hoppas inte grannarna tycker jag är jobbig som drar in julen redan! Men julen är det bästa under hela året. 
 
Min prinsessa i fönstret, tänk att jag kommer få fira jul med dig igen, något jag aldrig trodde skulle hända. Bästa du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela