Camilla Persson

Chocktillstånd

Publicerad 2013-11-06 12:16:03 i Vardag

Hej!
Kom precis till Borlänge, var hos doktorn imorse så nu har jag fått tabletter. Tänkte gå på en föreläsning idag och sen jobb ikväll. 
 
Men det var inte direkt det jag ville berätta, utan igår kväll hände något som jag aldrig i hela mitt liv trodde skulle hända. Mamma och jag hade gått och lagt oss, pappa sitter fortfarande kvar i stolen i TV-rummet. Jag hör hur han öpnnar dörren och tyckte det var konstig eftersom jag visste att mamma hade låst. Sen hör jag pappa säga: Är det sess? Och så hör jag ett katt skrik, trodde det var dörren som knakade först. Men jag springer upp, där kommer hon. Min katt, efter 5 månader borta stod hon där. Jag kan inte beskriva hur jag känner, jag trodde hon var död, jag hade sörjt henne. Detta är så chockade och jag är så himla glad. 
 
Jag fick sova med bästa Princess inatt och hon var lika gosig som förut. Detta är ofattbart! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela