Camilla Persson

Inte alltid som man tänkt sig

Publicerad 2013-11-05 12:59:23 i Vardag

Hej!
 
Den här veckan började ju katastrof, åker hem idag för att åka till doktorn, har troligtvis fått urinvägsinfektion. Missar föreläsingar och troligtvis jobbdagar. bu.. Inge kul alls! Blir så mesig när man är sjuk också, så vill åka hem och gå på vårdcentralen där. 
Men men, jag hoppas tillfriska snart, fick tid till imorgon så ska åka tåg hem snart. Så kanske jag kommer tillbaka till torsdag-onsdag. Pengar som jag egentligen inte alls vill slösa på bensin och tågbiljetter, samt läkarbesök. 
Till helgen ska jag i alla fall till västerås och träffa gamla Ösby vänner, ska bli så himla roligt och är taggad till tusen! Hoppas jag blir frisk!
 
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela