Camilla Persson

15 maj

Publicerad 2013-05-15 17:49:39 i Vardag

Fick plötsligt ett blogg sug.. hm undra vart det kom ifrån egentligen.
Dagarna rullar på som vanligt, gjorde världens sämsta redovsing igår. Jag var nervös + och att jag inte fattade allt jag sa = dålig kombo! Men nu är det gjort, så skönt att ha gjort klart den där inlämningen har varit sjukt mycket. 
 
Har kommit in på kamera köp igen, tror det kanske blir en Canon PowerShot S110. Den är inte jätte dyr, men jag tror att man kan ta rätt bra bilder med det. Jag är inte i samma behov av lyxigare kamera då jag inte längre tar så mycket bilder. Utan vill mest ha den till födelsedagar, fester, resor och kunna föreviga minnen. Jag tycker man tar alldeles för mycket bilder på mobilerna och jag själv tycker det inte är samma kvalite som det blir med en kamera.
 
Föresten måste jag tacka alla som uppvakta mig på min födelsedag! Kramar och pussar till er alla, det betyder så mycket för mig. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela