Camilla Persson

24 mars

Publicerad 2013-03-24 18:26:58 i Vardag

Vilken bra helg det här har varit!
Fredagen började med att jag följde med mamma till Avesta, vi gick och strosa i affärer, hittade ett par fina sommar skor och så köpte jag lite nytt smink. Lördagen så åkte jag och pappa till falun för att kolla på skidspelen. Jag älskar verkligen skidor och helt ärligt så har jag inte missat en enda elit tävling som gått på tv. Jag är liksom besatt och äntligen skulle jag få se mina idoler på riktigt. Bra väder och hur härligt stämning som helst, helt underbart. 
På kvällen så blev det en spontan fylla med mina vänner, sånt är så kul och roligt. Vi åkte runt i Hugos kära limmo och bara sjöng till massa låtar och bråkade med varandra. Typ det vi gör. 
 
Idag har jag mest inte gjort något alls, vakna upp pigg och kunde städa och röja undan lite av alla produkter vi tjejer samlar på oss. Sen blev det äntligen träning på kvällen, ska försöka komma igång igen nu. 
 
Så jag är super glad och har massa energi till en ny vecka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela