Camilla Persson

17 mars

Publicerad 2013-03-17 21:12:00 i Vardag

Då var helgen över och som vanligt är den över fortare än vad man tänkt. 
Jag har varit i Uppsala hos Andreas, vi har inte gjort något alls. 
 
I fredags så var jag på en jobb interjuv och jag vill verkligen ha det. Så hålla alla tummar för mig nu, får reda på det efter påsk! 
 
Nu börjar en ny vecka och nya möjligheter. Har en hel del att göra så antar att veckan kommer att springa förbi. Ska sätta igång med träningen och har en hel del plugg att utföra. Sen så ska jag rida, åh vad jag längtar. Har haft mitt uppehåll på två år nästan, tänk två år! Men kanske behövde jag det, för jag är ridsugen så det smäller om det. Nu är jag tillbaka och ska stanna, jag har studier på två år till sen så. Då ska jag köpa mig en egen häst, vänta ni bara.  
 
ha en bra vecka alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela