Camilla Persson

Snart Juli

Publicerad 2013-06-30 22:16:11 i Vardag

Nu var det ett tag sen jag skrev sist, hade underbara dagar i London. Vilken stad, massa sevärdeheter, shopping och ja killar i kostym. Jag shoppade lite varje dag och hittade det jag ville. Det fick bli ett par converse och gick in på victoria secret och köpte två bh och lite trosor, det fick kosta lite men lätt värt det, sen hittade jag märket Gilly Hicks som jag velat ha jätte länge. Och så klart sprang vi in på primarket, helt störd affär! En jacka, klänning, skor, lite hår saker, och en blus för 240 kr. Inte bästa kvaliten men nu har jag handlat där i alla fall. Nästa gång blir det en stor resväska. Men man måste komma ihåg att ha sköna skor där, för det är mycket gå. Jag ska dit igen och rätt snart, wop!
 
Imorgon börjar jag jobba, sjukt kul ska det bli. 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela