Camilla Persson

13 juli

Publicerad 2013-07-13 08:36:20 i Vardag

Jag har inte skrivit på länge för att jag inte har någon lust, det har hänt mycket i mitt liv nu som gör att jag inte mår på topp. Men jag kämpar på och får tacka mitt jobb nu som tar mig upp på morgonen och att vara glad mot kunderna får mig att må lite bättre och sluta tänka på allt det dåliga.
 
Ikväll ska jag åka till Heby för en tjejkväll med Malin, det kan behövas, äta massa gott och dricka lite vin. Men först ska jag jobba 4 timmar. 
Igår tackade JA till kurserna jag ska läsa i höst också, så nu väntas ett år till med plugg i borlänge. Om jag ska flytta eller inte får vi se lite senare, har inte bestämt mig som vanligt.
 
Nu ska jag fortsätta packa vidare lite, ha en trevlig helg alla. Kram från mig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela