Camilla Persson

Just gonna love it

Publicerad 2013-01-06 19:15:00 i

Hej bloggen, mina dagar består mest av plugg som vanligt, men kan ju för en gång skull berätta lite vad jag pysslar med. Nu är vi tre tjejer som arbetar med ett grupparbete och skriver ner en affärsplan. För det första så är det väldigt svårt att komma på en ide att satsa på, för det andra är det väldigt svårt att få ihop 6000 ord. Annars tycker jag det är väldigt intressant att sitta och leta information och att se hur det går till. Kanske kommer jag bli en affärsutvecklare eller en "affärsplans" rådgivare, undra egentligen vad man kallar det?

Nu ligger jag i sängen och håller på men det sista med mina punkter på arbetet, ska sedan skriva lite till på en annan sak. Sen ska jag lägga mig ner och läsa organisationsboken! Kul söndagsnöje.  

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela