Camilla Persson

heja mig

Publicerad 2013-01-18 09:33:00 i Vardag

Det gäller att vara snabb med att klappa sig själv på axeln  när man gjort något bra.Nu gäller det att jag förstår något och att det för första gången det känns bra. Bra jobbat Camilla, du förstår! 
Så där då vad det avklarat, en push up i självförtroendet. Har suttit med hemtentan nu senaste dagarna samt varierat mig med att knapra tabletter och legat helt död i sängen. Hoppas på att jag mår bättre idag, för ikväll kommer Andreas. Och innan det ska jag möta upp en gamal kär vän på en fika och ja jag får kalla henne en kär gamal vän. Har inte träffat henne sen studenten ett och ett halvt år! Vart tog den tiden vägen egentligen! 
 
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela