Camilla Persson

buuu

Publicerad 2013-01-16 18:28:44 i Vardag

Hej feber
 
Åh hade verkligen inte tid med att bli sjukt nu igen, nu är jag inte bara förkyld utan febern har slagit in också. Har min första hemtenta och har inte alls hunnit med så mycket som jag velat idag. Har proppat i mig lite tabletter så hoppas på att kunna vara vaken i några timmar extra ikväll och hinna med att skriva lite till. Har gjort unngefät hälften av allt och det känns faktiskt helt okej, försöker att tänka på mitt svenska språk så jag får rätt formuleringar. Har bara ett problem, extern redovisning, vad ska jag göra med dig? Jag förstår verkligen inte, hoppas på att hitta hjälp imorgon. Annars får jag försöka luska ut det själv! hjälp. 
 
Puss puss från sjuklingen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela