Camilla Persson

28 januari

Publicerad 2013-01-28 21:22:15 i Vardag

Idag körde jag på hemma plugg istället för att åka till skolan, fick väldigt mycket gjort men har kört fast på en sak. Men imorgon ska jag till skolan för dataövningar, plus att jag hinner plugga några timmar innan jag åker dit. Så det ordnar sig nog, har min första dugga på fredag, så det blir spännande. 
 
Annars då, till helgen ska jag hjälpa Andreas med att flytta till en lägenhet i uppsala. Han kommer bo där med hans kompis och tjej. Det blir nog mysigt till sommaren då jag älskar Uppsala och kommer kunna spendera mycket tid där, hoppas även på att jag får sommar jobb där. Söker lite över allt nu, så ni som läser här får gärna kontakta mig om ni vet något. 
På fredag ska jag i alla fall träffa Malin och hennes vänner för tjejkväll, blir nog super mysigt och roligt desutom då vi nog åker in till Uppsala för fest. 
Jag hoppas på en bra helg och plugg så klart, pussss så länge. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela