Camilla Persson

13 jan

Publicerad 2013-01-13 15:41:45 i Vardag

Hej söndag. 
Idag har det varit en riktigt lat dag, då jag tar en skön dusch på morgoen, sitter aldelses för mycket framför tv i mjukiskläder och kollar på för mycket skit program hela dagen. 
 
Igår var jag ner till min Faster som fyllde år, massa grattis till henne och sjukt god mat åt vi. Som vanligt är jag dåligt på att fota, måste verkligen bli bättre på det. Mina kusinbarn var där och hur söta är dom inte. Vi satt och myste i soffan hur mycket som helst. 
 
Det var väl det, har idag drömt mig bort över alla mina inköp jag måste göra detta år. Och hur mycket jag längtar efter pengar och hur dum jag känner mig att jag inte har något jobb. bu ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. 
 
 
Pusss så länge. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela