Camilla Persson

11 januari

Publicerad 2013-01-11 10:17:42 i Vardag

Arbetet inlämnat och nu är det bara några punkter kvar. Sedan är det nya kurser som ska  börjas, dock några kurser ja måste göra omtenta på, pust. Man får inte blicka bakåt utan se framåt, dagen då jag låg på noll i självförtroende är nu inte lägre noll, utan kanske 4 av 10. Ska snart iväg till Avesta för att träffa mormor och morfar, samt köpa en almenacka. 
 
Sen även om jag inte är riktigt den hästmilla jag var förut, så har jag bokat in mig på en kurs med Haffi, ridning och självkänsla tror jag den hette, det är en föreläsning men tror den är väldigt nyttig och som sagt jag kommer på min fina springare sen. Jag tar det bara lugnt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela