Camilla Persson

Studerandebarn

Publicerad 2013-02-26 17:02:51 i Vardag

Pust.. stressen kommer och den går. Jag har äntligen kommit ifatt allt som jag legat efter med. Räknat alla tal i statistiken, fattar fortfarande inte allt, men det ska man väl inte göra heller. Är ju där för att lära mig. Som tur vet jag själv hur jag fungerar i matematik och formler hit och dit. Nu ska jag börja om och läsa allt igen så ska det förhoppnings vid lossna mer och mer. I handelsrätten har jag några frågor kvar kring Associationsrätten, som hitills har varit det svåraste av kapitlerna vi läst. Nu känns det som jag är på rätt spår igen. Vill få reda på mina sista tentor och sedan är det bara att köra i igen. 
Läser 30 p kurser nu, så i maj kommer jag ha två rätt stora tentor, första gången de är på en helt termin så blir intressant att se hur mycket man tar in under 4 månader unnegfär. Nu ska jag fortsätta. 
 
Blev en liten update kring skolan.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela