Camilla Persson

En helg över

Publicerad 2013-02-10 22:02:00 i

Helgen över igen, i lördags så firade jag Carro en stund på kvällen och sen gick vi ut på byns hotell och dansade. Det vart en roligt kväll i alla fall. Även om jag var trött så gick jag upp kl 8 för att hjälpa till på engelbrektloppet. Ny skolvecka med en hel del plugg, omtenta på fredag och några inlämnings uppgifter. 
 
 
Och mitt i allt så ger jag mig själv en funderare hur det är, hur jag mår och vem jag är som person. Det är så svårt att veta om man gör rätt eller fel. Ibland önskar jag att jag var lika coola som er och hade samma självkänla för att kunna vara så bra som man är. gahs blir så arg på mig själv, är det jag som gör så mycket fel för att allt ska bli katastrof, i höst ska jag flytta. Flytta ifrån allt det som jag grublar på, tänker på och som jag aldrig får ett svar på. 
"kanske är det mitt fel allt, att jag är som jag är, att det blivit som det är. Har lovat mig själv att må bra och att föra bort allt som gör så att jag mår dåligt. Det blir kanske fel i alla fall. Jag står för vem jag är, men endå så kommer känslan av att jag är värdelös, att alla kollar ner på mig för den jag är. Ska det verkligen vara så."
 

 

 

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela