Camilla Persson

Föreläsning om ridning och självkänsla

Publicerad 2013-02-12 15:33:21 i Vardag

Hej tisdag, hej tenta ångest och hej dåliga nätter. 
En vecka som jag sover dåligt, tankar far omkring i huvudet och som man brukar säga lite fint jag har mått bättre. Har pluggat redovisning hela dagen lång, 6 timmar samalagt, några timmar till ska jag ta mig igenom. Har bestämt mig för att klara den här omtentan. Nästan alla kursdeltagare klarade av den förutom ett få antal inklusiv mig. Så då undrar man ju om den var lätt eller svårt. Och när jag har börjat plugga nu och hittat svar så inser jag också att jag borde ha klarat den. Även om jag har mycket kvar att förstå. Svårt att kunna lösa uppgifter utan svar tycker jag själv, men tackar internet för en del halv bra svar i alla fall. 
 
Idag ska jag även gå på föreläsning, men den här gången handlar det inte om statistik, redovisning eller till mitt studerande. Utan nu ska jag på föreläsing om "ridning och självkänsla", det är en Haffi som har det här i byn och jag har tidigare ridit för han ett antal gånger. Jag vill främst gå för på den för att hålla mitt häst sinne öppet om vad jag själv tycker och tänker om hästar och ridning. Men också för ordet självkänsla är en viktig del av mig och som jag får jobba på varje dag. Så det ska verkligen bli jätte spännande att få lyssna på honom idag. 
 
Oj vilket långt inlägg det blev, det får bli en bild ifrån 2011 på det djur som har påverkat mig mest i livet <3
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Fia - med islandshästen som passion

Publicerad 2013-03-17 18:15:20

Vilken fin bild! Tycker den passade bra i svartvitt :) Den föreläsningen hade jag gärna gått på, lät riktigt intressant..!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela