Camilla Persson

en liten notis

Publicerad 2013-02-04 19:16:33 i Vardag

Hej bloggen, helgen gick fort åt och nu är det ny vecka. Jag tänkte bara säga hej och visa att jag finns. Har inte riktigt allt under kontroll längre och tankarna är överallt. Ska nog försöka titta förbi senare under veckan. 
 
Lite skit text om dagens problem....
Och sen måste jag bara få berätta, mitt i allt stress, förvirring och frustrationer om allt då ska jag lämna tillbaka min kära marknadsföringsbok, jag har en omtenta på torsdag så hoppades på att kunna få låna om den i 3 veckor till. Men dock så hade någon annan hunnit reserverat boken innan mig, så fick lämna in den idag. Så gick jag in på bibbland hemsidan för att kika lite om det kanske hade blivit nå fel eller så och där kunde jag tydligen reservera den från idag, så det förvirrar mig, förstår inte riktigt hur systemet fungerar. Ska ringa imorgon och kolla om jag kan få låna den igen, hoppas och håller tummarna för det.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela