Camilla Persson

till kärleken

Publicerad 2012-09-19 21:15:54 i Vardag

Hej!
Imorgon blir det att bila upp borlänge igen, två föreläsningar ska averkas. Det är 2,5 vecka kvar till första tentan. Vi får våran första inlämnings uppgift imorgon. Det är väldigt spännande och nerverna är väldigt höga ibland. Och nästa vecka ska vi ha en föreläsning med en professor i ekonomistyrning som snart ska gå i pansion. Den ser jag inte fram emot ett dugg. Men jag ska ha en underbar helg har jag tänkt. Åker till Uppsala imorgon och så blir jag där till Lördag. Ska äta ute och drica gott med Malin på fredag. Sen åker jag hem till lördagen för att fira Sabina och så får vi se vad kvällen erbjuder. Ser verkligen fram imot det, även om min lilla månads bjudget har gått över gränsen. Så slutar jag inte unna mig saker som gör mig glad. 
 
Puss Camilla 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela