Camilla Persson

Sån där dålig dag.

Publicerad 2012-09-25 18:30:13 i Vardag

Hej bloggen!
Idag har jag haft en jobbig dag, min bil nyckel var spårlöst försvunnen imorse. Jag fick ren panik eftersom jag ska hämta upp två tjejer och hinna med att tanka bilen. Så jag stressade runt i hela huset, vände upp och ner på allt. Fick inte fram minnerna från vart jag lagt den. När klockan var för mycket, ringde jag mamma i panik. Tog deras bil och körde iväg som en liten tok. Hann som tur var till skolan med marginal. Kom hem nyss, började tömma upp och ner på huset fast med lite mer lugn taktik. Hade kommit så långt att jag tänkte ta cykeln i morgon bitti och cykla den lilla promenaden pappa och jag gick kvällen innan, trodde det var störst chans att jag tog med mig den och att jag tappat den. Sätter mig ner vid bordet för att plugga, ska ta upp en liten penna ur mitt lilla pennskrin. Vad ligger där, nyckeln! Jag hade alltså lagt ner den därför att jag SKULLE komma ihågen den. Glad blev jag endå så jävla trött. Nu ska jag sätta mig med böckerna igen och köra några timmars plugg. Har i alla fall skriva av mig lite om dagens... dryga sak...
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela