Camilla Persson

Ridsugentjej!

Publicerad 2012-09-16 19:37:00 i Vardag

Hej måndag och hej då helgen!
Denna helg har gott väldigt fort, fredags vet jag inte ens vad jag gjorde. Men lördagen bestod av underbart väder och svamplockning med släkten. Sen åt vi smörgåstårt hos oss och hade det bra. Söndagen har jag suttit på en stol och kollat på häst tävlingar, helt okej väder med det är alltid kul att kolla på hästar. Rid sugen blir jag! Så nu har jag bestämt mig för att leta en häst att rida, antingen foderhäst eller bara medryttare eller vad man kallar det. Så blir att leta! 
Hann till och med ett step up pass nu på eftermiddagen, så jag är rätt död nu. Plugg högen har fått gått åt sidan i helgen. Imorgo får den dyka upp igen, får vi se om det har varit bra att vila ögonen. 
 
Puss Puss! Just det kollade på hamilton 2 i fredags kväll, spontan tripp till västerås!
 
PS: jag kan skriva lite fel ibland på min blogg, men jag brukar inte tänka så mycket när jag skriver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela