Camilla Persson

Puss

Publicerad 2012-09-04 16:49:53 i Vardag

 
Hur kul kan det vara att ta kort på sig själv med webcamen? haha säger jag. Jaha kom hem runt 13, sen har jag pluggat sen dess. Så det känns bra, det går framåt för mig. Men det är mycket man ska lära, eftersom jag är helt ny på det också. Jag skulle säga något mer, men va fan var det. 
Jag har börjat dricka kaffe, nu förstår jag varför man dricker det. Det har jag aldrig kännt före, utan nu när jag pluggar så får jag liksom en liten kick. Så blir det lättare att förstår. Men ska försöka hålla mig till en kopp per plugg tid. 
 
 
En hiss för Moa lignell och låten Whatever They do! 
Haha hur ser jag ut på bilden egentligen!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela