Camilla Persson

Nya mål, se framåt

Publicerad 2012-09-03 21:52:45 i Vardag

Jag är duktig på att jämnföra mig med andra, väldigt bra är. Det kanske inte är den bästa egenskapen då jag mår väldigt dåligt över det. Men för första gången på väldigt länge är jag lite stolt över mig själv, att börja ett program som ger mig en bred utbildning. Vem vet jag kanske inte klarar det, men mitt mål är att göra det. Jag försöka varje dag att se framåt och älska mig själv för den jag är. En dag hoppas jag kunna acceptera mig själv och sluta bry mig hur andra har det. 
 

 
Ett av mina nya mål är plattmage! Sån som på bilden, det har blivit alldeles för mycket öl i sommar. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-04 14:18:37

Bra där Camilla!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela