Camilla Persson

Ibland är livet orättvist!

Publicerad 2012-09-28 17:09:42 i Vardag

Hej fredag!
Idag har det inte gått så bra att plugga, men det går ju inte alltid lätt. Det är en inlämnings uppgift vi håller på med och jag har inte riktigt parat ihop uppgiften med teorin i boken än. Så det är där skon klämer, men läste lite idag och då fick jag lite små ider på vad det kanske ska stå. Sen ska jag göra en analys på den också, herregud! En vecka kvar till inlämning och en vecka kvar till tenta. Så ska få klart inlämningen den här helgen så jag kan koncentrea mig på första tentar. 
För att jag ska försöka att få godkänt så har jag så fint kommit på att ge mig själv belöningar om jag klarar det. Men har inte valt ut vad jag ska göra än.. detta är det som gäller.
  • Få ansiktsbehandlig på Lagunen (det behövs i detta höstväder och mitt ansikte bara blommar med äckliga saker)
  • Färga och klippa håret(annars ska jag bara klippa mitt hår, men om jag klarar det får jag kanske färga det hos frisör också)
  • Köpa en smycke för lite extra pengar!!!!
Jag tror jag har mellan dom sakerna att välja, något av det får jag om jag klarar det! 
MOTIVERING ÄR PÅ TOPP!!
 
 
Nu tycker jag Andreas kan komma hem så jag får äta tacos, idag blir det taco mys med family!! myspys. Imorgon ska Andreas ut och jag ska sitta hemma och plugga. puuh. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela