Camilla Persson

Livet stora fråga kring lycka

Publicerad 2012-10-23 20:14:59 i Vardag

Hej bloggen!
Dagen har gått otroligt fort, min mobil är död så nu måste jag köpa en nya, kanske lite tidagare än beräknat. Eller så väntar jag till dec så får jag använda en annan till dess. Men åter till dagen, hade första föreläsningarna kring marknadsföring, väldigt intressant och lärorikt. Dock är jag lite orolig över böckerna som är på engelska. Jag får se det som en utmaning och jag kommer ju bli bättre på engelska, det är ju positivt. Annars känner jag mig lite trög för tillfälligt, finns ingen riktigt glädje som skjusar på mig i livet. Om ni förstår vad jag menar.. 
Imorgon blir det några timmar plugg och lite träning i naturen tänkte jag, passa på innan det blir snö. Nu ska jag nog spela lite lol och passa på att njuta innan alla tentor kommer smygande på igen. 
 
Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela