Camilla Persson

En helg över

Publicerad 2012-10-28 15:12:54 i Vardag

Hej bloggen!
Då var helgen över för denna vecka, sjukt bra helg i alla fall. Länge sen jag skrattat så mycket som hela dagen igår, bakishäng i Hugos lägenhet kan nog bli en standar. 
Nu börjar allvaret igen, träning ikväll och snart blir det söndags mat med familjen. Andreas åkte nyss hem, nu blir det kanske två veckor tills vi ses, då jag kanske ska åka till Norrköping i helgen, hoppas verkligen på det. 
 
Imorgon blir det plugg i Avesta med två från klassen, dags att börja ladda om batterina till de kommande tentorna, bara några veckor kvar, eftersom det är rätt korta kurser vi läser. 
 
Har inga bilderna ifrån helgen, men snart får jag min nya telefon då ska jag bli bättre på bilder. På tisdag åker jag och köper den! glad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela