Camilla Persson

En bra helg!

Publicerad 2012-10-21 18:22:47 i Vardag

Hej bloggen!
Ännu en helg har paserat, igår blev det en lyckad kväll med trevliga människor. Gm levererade den här kvällen också, inte illa. Tror det är sällskapet som gör det! 
Andreas har nyss åkt och den här veckan blir det mycket plugg. Nu har det blivit ett litet glapp, hoppas får reda på alla resultat så man kan förbereda sig. Nu är jag taggad igen, snart har ju redan en termin gått, det går fort! 
 
Andreas och jag var till Erikslund i lördags, skulle kolla på julklappar men hittade bara till mig själv. Så typiskt.. 
 
Nu ska jag gräva ner mig sängen som jag egentligen har gjort hela dagen, men fortsätter på det spåret. 
PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela