Camilla Persson

Norrköping

Publicerad 2012-11-05 12:04:53 i Vardag


 
Lite bilder ifrån helgen, den spenderades i Norrköping hos min Moster och hennes man. Väldigt mysigt och trevligt var det, gick i lite butiker på lördagen, dock hade jag tappat bort min plånbok. Kanske var lite bra då jag hittade mycket fina inredningssaker från bruka design som gärna skulle kunna fått följt med hem, även några fina glas inne på cervera till min samling. Men det får vänta, hittade ett par super billiga snygga skor i alla fall, det kallar jag fynd! 
 
Nu sitter jag hemma och är åter tillbaka i pluggandet, det gäller att köra några timmar varje dag nu fram till tentorna som är om några veckor. Hoppas alla har haft en bra helg, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela