Camilla Persson

Mitt liv som stress

Publicerad 2012-11-19 09:50:20 i Vardag

Vaknade jätte skönt idag, fast det vändre rätt snabbt när jag insåg att jag glömt och anmält mig till en tenta. Men som tur är så fixade sig allt och nu är jag anmäld. Så nu har jag ätit lite frukost och ska snart börja plugga. Är egentligen redan försenad då jag tänkte komma igång klockan 9. Men då fick annant gå in, sen är jag lite sur idag eftersom jag missade att skicka in stipendium papprena, så nu har man förlorat lite pengar. Sitter och dock och letar andra stipendium. 
 
Jag är fortfarande stressad över typ allt, även så säger jag till mig själv du har ju koll det är ingen fara. Men så tänkte jag, det är bara 4 dagar kvar till omtentan, då blir jag stressad igen. Det är unngefär där jag är just nu..
 
Sen då.. jag drömmer till och med om min lägenhet, det finns överallt och jag vill ha den nu! Snart tänker jag flytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela