Camilla Persson

blääääääää

Publicerad 2012-11-01 18:30:28 i Vardag

Måste få skriva av mig lite, kanske är det bloggen är till för. Så ni som inte orkar läsa onödiga inlägg om att man är trött på sig själv, kan klicka ner nu..
Är sjukt irriterad på mig själv, förstår inte varför jag bara tar tag i saker. Varför fick jag inte godkänt på andra tentan, så jävla onödigt av mig. Nu är jag dubbelt så stressad över allt. Får som vanligt inte in något i huvudet även om jag pluggar sjukt mycket. Vill bara vara duktig för en gång skull och liksom klara av det. blä blä blä så känner jag mig nu. I helgen ska jag åka över till finaste Norrköping och ta det lugnt och försöka plugga där istället. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela