Camilla Persson

Flugskitar och katthår.

Publicerad 2012-05-19 17:49:10 i Vardag

Hello bloggen!
Dagen till ära så skiter jag i att ligga ute på "playan" och bräna mig brun. Utan tar killen med mig och åker in till Uppsala för en riktig storhandling. Paniken som uppstår när man trycker in varje liten krona, men glädjen som uppstår att man har fin meny till middagen som ska serveras. Sen då.. har faktiskt städat huset också, eller plockat och donat och så dammsugit. Och så älskar jag den sommar fräsha doften som kommer in! och alla blommor. Mums!!
Så idag känner jag mig väldigt nöjd och glad. Nu väntas det god mat och gott sällskap av finaste killen <3 älskar dig!
ps: HATAR FLUGOR OCH KATTHÅR

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela