Camilla Persson

jag hjärta converse

Publicerad 2012-03-02 20:18:00 i Vardag

Hello bloggen,
Jag har varit hemma ett tag, diskat och tänt eld i pannan. Var i uppsala idag och sökte jobb, hoppas hoppas jag får det! Håller tummarna. Sen kom Andreas in till stan och vi gick runt och kollade på kläder, köpte mig ett par jeans, behövligt eftersom mina andra svarta sprack för jag tror dom var för små. Men jag har kommit till det stadiet då jag vill få på mig ett par 27, men det går inte. Så jag måste ta ett par i 28, då blir dom för långa. Alltså får panik av detta jeans letande, men nu hoppas jag att jag hittat ett par bra! Då ska jag fortsätta köpa där. Sen har jag införskaffat mig fina fina converse låga <3 Så nu är jag lite laddad inför sommaren.
Nu tänker jag även tala om att jag saknar min vän Malin massor!
Hittade en liten fest bild på oss, sen några veckor tillbaka. Finaste och älskade vän <3
Ha en fortsatt fin fredags kväll, puss

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-03-10 14:53:13

Klänningen kommer från H&M:-)

Köpte den där i somras.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela