Camilla Persson

Just nu är jag inget.

Publicerad 2012-06-06 22:32:18 i Vardag

Jag behöver skriva av mig, skulle gå och lägga mig men började tänka. Jag tänker ofta på dåliga saker och får panik. Jag jämnför mig med andra och tycker själv jag alltid är sämre. Så är det, när ska man känna att man gör rätt något gång. Har så mycket panik nu inför att börja plugga, att jag bara kan komma in på dom lite sämre skolorna. Det känns alltid som mitt liv går åt skogen. Men jag försöker bestäma mig att det är nu detta år jag ska börja förändra mitt liv. Engagera mig i mitt liv och starta upp det. Men som sagt måste börja tänka om, ursh ursh ursh säger jag bara. Blir bara avendsjuk och mer nere. Jag vill också klara av något. Känna mig stolt. Vara något. Just nu är jag inget.

Kommentarer

Postat av: Jen

Publicerad 2012-06-06 23:35:51

du är visst något. du är grym! och det är inte så konstigt om du inte är säker på vad du vill eller hur du ska göra för att ta dig dit, vem vet det? allt kommer att falla på plats tillslut. du klarar det. puss darling!

Postat av: Astrid

Publicerad 2012-06-07 09:23:42

Vem du är bestäms inte av vilka betyg du har eller vilka skolor du går på. Du är en fantastisk människa!! Du kommer stormtrivas på högskolan, vilken det än blir, och det kommer gå galant! Jag har redan gjort klart min utbildning och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra eller vad jag ska bli - allt kommer visa sig till slut, var inte stressad över det. Du är bäst! Puss :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-06-07 22:07:42

sv/ tack! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela