Camilla Persson

Fina studentider

Publicerad 2012-06-05 12:21:20 i Vardag

För ett års sen tog jag studenten, kanske var det den lyckligaste dagen även den varmaste.
Denna vecka ska jag fira alla mina fina vänner. Det ska bli så himla roligt! Är taggad till tusen.
Torsdag: Kanske blir det strömsholm för att kolla på Fina vännen Hanna!
Fredag: Dra till Västerås för att kolla på Fina Klara
Lördag: Mottagning först för Carro och sedan Klara. Fullrulle.
En vecka efter det, så flyttar jag. Men ska verkligen försöka hinna med att gå på två mottagningar. För då tar Josefin studenten i fagersta! Åh är så lycklig för alla mina vänner. Jag är nog en sån person som som glädjs mer åt andra än till mig själv.
Grattis alla Studenter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela