Camilla Persson

raggers eller indietjej

Publicerad 2012-07-08 12:57:32 i Vardag

Jaha, länge sen nu. Men shit vilken vecka jag haft. Det började med att min fina pojkvän bjöd mig på två dagars peace and love biljett. Hur grymt var inte det, såg sjukt mycket bra band. Fredagens band var Markus Krunegård(bäst), block party, rebecca och fiona, deportees. Sen då lördagen var det sugarplum fairy och jag kan inget annant än säga att jag älskar dom. Så sjukt bra va dom! En gång ett fan alltid ett fan! Sen såg vi hardcore superstar(bra med), skrillex(SJUKT GRYMT), rihanna (sög), The shins(bra), Anna ternheim. Så vad mer kan jag säga än att jag är super nöjd. Dagen efter rullade bilen till öland, massa chill. Mysigt.
Igår var jag på power meet och åkte bil, det va också kul! Så ja finns det nå mer att säga än att allt har varit kul. Förutom magsjukan som hoppa på oss en dag,

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela