Camilla Persson

sköna reklamer = bäst

Publicerad 2012-01-03 11:50:33 i Vardag

shit är det tönigt om man är 19 och vill åka till disney world. Det ser as häftigt ut!

Har varit och kastat soper, Piston (katten) följde med som en liten hund, men så fick han syn på en annan katt då blev det inte lika populärt jag fick bära hem honom. Men ja, han är för söt.
Jag har typ massa att skriva men vet fan inte hur jag ska formulera det. Det kommer väl sen.
Nu väntas lite skidor på tv och den här veckan händer inte mycket, på torsdag ska jag och Andreas mamma ut och rida så det ska bli skoj! Till helgen har vi inget och planerat så det är jätte skönt, även om jag skulle kunna tänka mig att åka till Ikea och köpa gardiner och ett skrivbord. Och ett par svarta jeans.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela