Camilla Persson

gilla den nya du

Publicerad 2012-01-27 11:53:47 i Vardag

Det var länge sen jag skrev något här, plötsligt blir det en lucka mellan blogg inlägg. Kanske för att jag inte gjort något eller så har jag gjort massa annat, den största anledning är väl att man inte orkar skriva något. Helgen var väldigt rolig och mysig, jag åkte hem till karbenning för jag skulle hjälpa till på en clinic som var i Avesta ridhus. Men det kan jag berätta mer om sen. I alla fall så var Jossan, "lilla" Astrid och Klara också med och hjälpte till. Vi träffas inte varje dag så jag tror vi mer pratade än kollade på kursen. Men kul hade vi! På kvällen till fredagen åkte jag och Klara till våran kompis inflyttningsfest och buggade några timmar, väldigt roligt. Lördagen fortsattes i Avesta på clinicen, på kvällen där åkte vi limousin och hade väldigt kul bara. Söndagen fortsatte också på clinicen och sedan var den helgen över. Veckan har gått fort, jag har fått besked om ett jobb, så ska på jobbintervju nästa vecka (glad tjej). Sen har jag nog inte gjort så mycket mer, tillbringat många timmar i stallet och ridit och pysslat. Ikväll tar Andreas och jag bilen hem till Uppsala igen och så. Har så sjukt mycket packning med mig, fattar inte. Fast hälften av det är till loppisen som jag ska vara med på. Hoppas jag säljer något. Har i alla fall med mig lite kläder, skor, kökssaker, böcker och så! Oj oj, långt inlägg men ja. Om 3 minuter kommer nya avsnitt ut av paradise hotel, är man beroende så är man! hu puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela