Camilla Persson

dag 2

Publicerad 2012-01-12 21:23:02 i Vardag

Min första kärlek

Jag tycker den här är jätte svår, jag kan inte riktgit säga vad som är mina första kärlek. Killar så klart har kommit och gått. Just nu är Andreas min kärlek, men han var inte min första (a). Hoppas han inte blir arg nu.
Men jag kommer säga att mina första kärlek är min häst, det är på något sätt det. Kanske min bästa vän, men hon är en kärlek för mig. Världens finaste och bästaste vän.



Hon kommer säkert att komma upp på flera kategorier, men det är för hon har funnits i mitt liv i 10 år och har alltid bara varit där. Shit vad jag älskar henne! Det är så att jag får tårar i ögonen jämt när jag tänker på henne, när vi är till sammans så ler vi, vi har kul. Det finns inget som heter ledsamt eller så. Bara positiv känsla. Det bästa är att hon kommer finnas i våran familj, mammas och min häst hela livet ut, så länge hon orkar. Hon försvinner inte ifrån oss :) Det är min kärlek.

Kommentarer

Postat av: Andreas

Publicerad 2012-01-12 21:59:44

Varför skulle jag bli arg för att jag inte va först? Vet ju att jag är bäst iallafall ;) <3

Postat av: viki

Publicerad 2012-01-13 12:47:11

vad hette din första då? hur gammal var du då? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela