Camilla Persson

Dag 1

Publicerad 2012-01-11 14:50:50 i Vardag

Presentation av mig själv
Det här är jag, inte glad inte ny, men rätt okej på håret. Jag heter då Camilla, 19 år och är rätt lat. Jag tycker om att äta god mat och spela data spel. Mina intressen är ridning (fast just nu finns det inge pengar till den där dyra sporten, så det får vänta) fotografering och mode. Mina katter är också en hobby. Fast jag gör ju inget speciellt med dom, utan pussas bara med dom. Annars då, jag har en pojkvän och ett hus. Fast det är inte mitt, utan vi hyr det. Jag blir glad av mina familj och släktingar. Även glad när jag shoppar. Just nu arbetar jag rätt lite som personlig assistent typ. Men annars ska jag plugga till ekonm i höst, så långt har jag kommit. Tror det blir falund, för där kommer jag in. Uppsala kan jag säga hej då till. Mina betyger räcker inte långa vägar och jag som var duktigt i skolan. buuu..
Nej det var lite om mig. mer kommer. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela