Camilla Persson

Helgen var helt underbar!

Publicerad 2012-02-13 11:18:40 i Vardag

Hello alla.
Idag är det måndag och jag har redan sökt massa jobb och plockat undan lite. Nu ska jag fan skaffa mig ett jobb.
Men ska berätta lite om helgen. Den har varit så jäkla kul, i fredags började vi med buggkursen, och den forsätta på lördagen okcså. MEn på fredags kvällen så drack vi lite och åkte limo. Så träffade jag på några gamla vänner helt random och snacka om att jag blev glad. På lördagen efter buggisen åkte Andreas och jag med Nils och Malin hem till nils så bjöd dom på god mat, sen körde vi förfest för att sedan dansa loss inne på norbergs hotell. Där träffade jag mina fina vänner från norberg och fick även sjunga för min vän Carro, så lite firande fick hon av mig! Helgen blev verklig lyckad och jag fick umgås med alla mina fina vänner.
Till något helt annant... mina tankar kring hur jag är som person att jag alltid ska lyckas göra något dumt varje gång jag är ute. Det blev så i helgen, men den här gången tror jag inte ens på det. Att jag skriver ut det här är, är för att jag blir så arg att man kan komma och säga något sånt till mig. Blir bara irriterad. Men nu skiter jag i det, och fokuserar på det bra.
Andreas är snart hemma kommer känas konstig när han har jobbat eftermiddag i 3 veckor eller mer. Men nu kommer han hem klockan 4-5. Lite skillnad.
Nej dags att fortsätta dagen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela