Camilla Persson

:)

Publicerad 2012-02-10 12:05:29 i Vardag

Det värsta som finns är att packa, att planera och veta vad man ska sätta på sig inför helgen. Egentligen har man ju ingen aning om vad som kommer hända. Så vad ska man ha med sig. Önskar det fanns en jätte garderob fast den var lika stor som en resväska, som man kunde ha massa kläder med sig.
Som sagt... Jag ska åka till västerås ikväll för att träffa mina fina vänner men också lära mig dansa bugg. Jag hoppas verkligen det kommer bli super kul. Vi ska nog äta massa gott och ha väldigt kul bara. Fast på lördagens kväll beger vi nog oss mot våran lillan hemort och får vi se vad festligheterna bjuder på.
Måste tala om att imorgon fyller en fin vän 20 år, så massa grattis kramar till dig! hurra hurra (hoppas jag hinner komma över och hälsa på henne)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela