Camilla Persson

8 dec

Publicerad 2012-12-08 09:40:52 i Vardag

Ska snart sätta mig i bilen och bila mot Avesta, måste handla lite mat till ikväll och lite dricka. Sen ska jag kika efter lite julklappar om jag kan hitta några. Har rätt många kvar. 
Igår skrev jag en tenta och det kändes verkligen super dåligt. så igår spenderade jag dagen i sängen. Kollade på massa tv och film, rensade huvudet och nu är det bara påt igen sen. Idag mår jag mycket bättre och ikväll kommer fina vänner hit och vi ska mysa massor. Ska bara komma på en liten förrätt och en efterrätt!
 
Jag har kommit på hur många nyårslöften som helst. Just nu känner jag att ett jobb och sparande pengar kommer bli prio nummer ett. Mina pengar bara försvinner, kan ju fetglömma utlandsresa i sommar och en resa till london som jag tänkt. Det får bli 2014 istället! Om det inte är så att jag får upp mitt självförtoende och får ett jobb! 
Men en sak som jag ser framemot är Lofsdalen över nyår, kommer bli skidåkning och massa festande!
 
Puss Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela