Camilla Persson

Student!

Publicerad 2012-08-27 17:13:00 i Vardag

Hallo!
Då var det gjort, första dagen på ekonom programet på högskolan. Det var rätt lugnt idag, mycket nerver och man visste egentligen ingenting. Men jag klara mig bra, imorgon har jag min första lektion. Nu får vi se om just denna utbildning passar mig, pratade med en del andra i klassen och herregud vilka engagerade personer. Dom hade redan jobbet inom "ekonom" branchen och visste att detta var det rätta utbildning. Kommer jag dit och är lika förvirrad fortfarande! Men kul ska det blir att börja i alla fall. 
Just nu är jag rätt död, min hjärna har varit spänd hela dagen så skönt att slappa lite. Så här mysigt hade jag och sess nyss. 
 
 
Och tack alla fina människor som peppar mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela