Camilla Persson

Som vanligt.

Publicerad 2012-08-14 13:05:46 i Vardag

Som vanligt när jag ska börja göra något nytt har jag ingen stor koll. Borde börja kolla vad man ska ha för böcker och vad jag har för scheman. Men på måndag ska jag fixa allt sånt. Kan inte förstå att jag ska börja plugga på högskola om en och en halv vecka och bli smart. Herregud! är så nervös. 
 
I helgen blir det brölopp är sjukt nervös för det också, fast det ska bli roligt att göra sig lite extra fin. Sen är det ju inte varje helg man gör något sånt. 
 
Nu längtar jag till att både jag och och Andreas kan hitta något att göra på samma ställe, och flytta ihop igen. Även om det kommer ta några år. Sen längtar jag till en egen häst! oj vad jag längtar!
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela