Camilla Persson

Idrottmannen

Publicerad 2012-08-09 22:19:39 i Vardag

Jag dör av detta olympiska spel. Det är med mitt hjärta som säger att jag är en tönt när det gäller sport. Kanske är det för att jag alltid varit så dålig i det så jag gläds med andra. Idag har jag fått sätt två historiska lopp. Och det är inte lätt att jag faller för var och varan indrottsman. Kanske faller jag för idrottkvinnor också. Men inte lika mycket som för män. 
Idag har jag varit jätte nervös, men han gjorde det han tog ett os guld till. Usan bolt är det som dom säger, att han har haft mest inflyttande på fridrottens historia. Han har i alla fall påverkat mitt, människor ska fan inte prestrea så bra som han gör. Hur kan han, jag är bara imponerad. Tycker synd om mina barn, dom ska bli bäst i världens. Eftersom jag inte var 2 år och sa redan då att jag skulle bli bäst i världens så blev jag inte det. Det är det som spelar roll. Den lilla delen när man är liten och vet redan vad man vill. Hur sjukt är inte det. Ska somna drömandes om att jag var bäst i världens på islandshästar. En dröm som aldrig kommer gå i uppfylelse bara för jag inte sa det när jag var 2. vafan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela