Camilla Persson

Har inga ord att beskriva

Publicerad 2012-04-02 19:30:38 i Vardag

Den här helgen och idag har varit väldigt jobbiga. Jag ska börja att säga så här, känslor går aldrig att beskriva eller förstå. Det kommer man aldrig göra.
I lördags kväll fick fina Bakkus somna in, pågrund av att brutit benet i hagen. Alla mina tankar går till min fina vän Josefin. Jag åkte hem till karbenning för att kunna åka till stallet på söndag och få umgås med hästarna och stallgänget. Så glad att jag har er. Men detta var väldigt jobbigt och det är så mycket känslor kring dessa hästar. Att allt kan plötsligt försvinna är så läskigt. Jag säger bara ursh. Och att vi kommer sakna dig Bakkus <3

Kommentarer

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2012-04-02 21:16:46

Bästa Camilla! Stor Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela